Naprawiamy:
pompy wysokiego ciśnienia Common Rail (CR)
- Bosch
- CP1 (CP1K3, CP1S3, CP1H3)
- CP3 (CP3S3, CP3HS3, CP3.4)
- CP4 (jeżeli dostępne są części zamienne do tego modelu)
- Delphi
- Denso
- HP2
- HP3
- HP4
pompy wtryskowe VP-15 i VP-37
występowanie np. w:
- Audi 80, Audi A3, Audi A4, Audi A6 z silnikami 1.9 TDI i silnikami 2.5 TDI o symbolach AFB, AFF, AFN, AHH, AHU, AKN, 1Z
- BMW w silnikach 1.7 TDS, 2.5 TDS (M51D25, N46, N45, N53)
- Citroën Berlingo z silnikiem 2.0L o symbolu RHY, Jumper i Xantia z silnikiem 1.9L o symbolu DHX
- Mercedes Sprinter 310, 312
- Opel Omega z silnikiem 2.0L (X20DTH) i 2.5L (X25DT)
- Peugeot 306 1.9L (DHV, DHY), 406 , Boxer i Expert 1.9L (DHX)
- Renault 1.9L Scenic, Laguna, Master, Megane (F9Q, F8Q)
- Rover 2.0L (20T2N)
- Saab 9-3 2.2TiD (D223L)
- Škoda 1.9L w systemie SDI i TDI (AGB, AGR, AHF, ASV)
- Volkswagen B5 z silnikami 1.9 TDI i silnikami 2.5 TDI o symbolach AFB, AFF, AFN, AHH, AHU, AKN, 1Z
pompy wtryskowe VE
Bardzo rozpowszechniony rodzaj pompy wtryskowej, występujący w wielu modelach starszego typu marek Audi, BMW, Citroën, Opel, Peugeot, Renault, Škoda, Volkswagen.
pompy wtryskowe rzędowe
np.:
- Mercedes 190D, 124D z silnikami 2.0 i 2.3, Vito silnik 2.3 Diesel
- Ursus, Zetor, Lublin
- maszyny rolnicze i budowlane
wtryskiwacze (wtryski)
jednosprężynowe
występowanie w silnikach oznaczonych literą D i TD,
np. w samochodach Volkswagen 1.9D lub 1.9TD, Peugot 1.9D lub 1.9 TD
dwusprężynowe
występują najczęściej w silnikach oznaczonych TDI,
np. w samochodach Audi A4, A6, Volkswagen Transporter 2.5TDI
wtryskiwacze Common Rail
występują w silnikach oznaczonych CDI, HDI, TDCI, JTD (grupa Fiat)
np. w samochodach Mercedes Sprinter 2.2 CDI, Peugot 306 2.0 HDI, Ford Mondeo MK3 2.0 TDCI w silnikach 9HZ, RYH, 8140.43s, 4HV, F1AE…, 9HU, RHK, RHO, RHR, 4HU, UMH, DMF
Naprawiamy również:
- alternatory
- rozruszniki
- instalacje elektryczne
w samochodach osobowych, dostawczych i ciężarowych.