Naprawiamy:

pompy wysokiego ciśnienia Common Rail (CR)

  • Bosch
    • CP1 (CP1K3, CP1S3, CP1H3)
    • CP3 (CP3S3, CP3HS3, CP3.4)
    • CP4 (jeżeli dostępne są części zamienne do tego modelu)
  • Delphi
  • Denso
    • HP2
    • HP3
    • HP4

pompy wtryskowe VP-15 i VP-37

występowanie np. w:

  • Audi 80, Audi A3, Audi A4, Audi A6 z silnikami 1.9 TDI i silnikami 2.5 TDI o symbolach AFB, AFF, AFN, AHH, AHU, AKN, 1Z
  • BMW w silnikach 1.7 TDS, 2.5 TDS (M51D25, N46, N45, N53)
  • Citroën Berlingo z silnikiem 2.0L o symbolu RHY, Jumper i Xantia z silnikiem 1.9L o symbolu DHX
  • Mercedes Sprinter 310, 312
  • Opel Omega z silnikiem 2.0L (X20DTH) i 2.5L (X25DT)
  • Peugeot 306 1.9L (DHV, DHY), 406 , Boxer i Expert 1.9L (DHX)
  • Renault 1.9L Scenic, Laguna, Master, Megane (F9Q, F8Q)
  • Rover 2.0L (20T2N)
  • Saab 9-3 2.2TiD (D223L)
  • Škoda 1.9L w systemie SDI i TDI (AGB, AGR, AHF, ASV)
  • Volkswagen B5 z silnikami 1.9 TDI i silnikami 2.5 TDI o symbolach AFB, AFF, AFN, AHH, AHU, AKN, 1Z

pompy wtryskowe VE

Bardzo rozpowszechniony rodzaj pompy wtryskowej, występujący w wielu modelach starszego typu marek Audi, BMW, Citroën, Opel, Peugeot, Renault, Škoda, Volkswagen.

pompy wtryskowe rzędowe

np.:

  • Mercedes 190D, 124D z silnikami 2.0 i 2.3, Vito silnik 2.3 Diesel
  • Ursus, Zetor, Lublin
  • maszyny rolnicze i budowlane

wtryskiwacze (wtryski)

jednosprężynowe

występowanie w silnikach oznaczonych literą D i TD,
np. w samochodach Volkswagen 1.9D lub 1.9TD, Peugot 1.9D lub 1.9 TD

dwusprężynowe

występują najczęściej w silnikach oznaczonych TDI,
np. w samochodach Audi A4, A6, Volkswagen Transporter 2.5TDI

wtryskiwacze Common Rail

występują w silnikach oznaczonych CDI, HDI, TDCI, JTD (grupa Fiat)
np. w samochodach Mercedes Sprinter 2.2 CDI, Peugot 306 2.0 HDI, Ford Mondeo MK3 2.0 TDCI w silnikach 9HZ, RYH, 8140.43s, 4HV, F1AE…, 9HU, RHK, RHO, RHR, 4HU, UMH, DMF

Naprawiamy również:

  • alternatory
  • rozruszniki
  • instalacje elektryczne

w samochodach osobowych, dostawczych i ciężarowych.